Home Na čem jezdím Brzdův Streetfighter

Brzda - Streetfighter

Brzda - Streetfighter

O této motorce snad není nutno se moc rozepisovat. Je to po Hypermotardu druhá Ducati a po Moto Guzzi V65 Lario třetí Ital. Vlastně čtvrtý, počítám-li Yamahu SZR 660, která se také vyráběla v Itálii.

Srovnávat mohu také s Ducati Sport 1000 nebo Monstrem 1000, které vlastnil otec. Pro mě, jako "mladého" byl nejdříve Hypermotard a následně Streetfighter jasná volba.

K Hypermotardu musím říct, že byl opravdu úžasný stroj. Pro mne mnohem více využitelnější než Streetfighter. Dokonce i cestování na něm bylo pohodlnější. HYM jsem si nechal dovézt z USA v době kdy byl dolar asi 16 Kč a tak mě vyšel nový na 230 000,- což uznáte, že za takové peníze nebylo co řešit.

                                  190267

Ihned jsem začal upravovat jako každý. Velmi špatnou zkušenost jsem měl s výfuky Yard Top Gun, které jsem byl nucen 2x reklamovat (poprvé upadly za jízdy a podruhé vyhořely) než jsem objednal Penty, které už byly bez chyby. Smutné bylo jednání ze strany prodejce a hlavně továrny. Velmi zdlouhavý proces a sezona v čudu.

dsc05033

Ale k jízdním vlastnostem Hym. Výborně ovladatelná hračka na blbnutí a každodenní použití. Krátké ostré zatáčky byly jedna báseň a kdejaký japonec nestíhal.

                                                                                        187405

Pak však přišla nabídka výměny za Streetfighter a když jsem ho viděl face to face nebylo o čem  :o)

Rozdíl mezi Hym a Streetem jsou znatelné, lehce jiná charakteristika 2 ventilu a 4 ventilu. Hym měl lepší spodek ale Street se zase lépe vytáčí. Každopádně obě jsou Ducati a jsou si podobné.

         p1013596           p1013601           p1013600

Co však musím zmínit jsou přední brzdy na Streetu, jsou opravdu jedovaté a tudíž méně čitelné. Příjde mi, že i výkonově jsem mnohem lépe využil Hym než Streeta, který je nad mé schopnosti. A to jezdím pravidelně od 17 ti let.

Každopádně má Streetfighter pro mě neodolatelné charizma. Mého otce (66let) sice neoslnil ani Hym ani Street. Hym je prý vysoká koza a na Streetu se zabiju :o).Pro něj je prostě Sport 1000 na prvním místě :o). Je možné, že k ní časem taky dospěju.

                        p1013602                          p1013605                   

Utvořil jsem si jej k obrazu svému. Jak uvidíte na fotkách. K úpravě ze které mám největší radost patří laděné titanové výfuky i se svody, které mi dělal pan Pokorný (RP tuning). Chtěl jsem se lišit a bylo mi líto, že v originále je schované tak krásné letmo.

        p1013610             p1013607           p1013611

 

Moje úpravy na Streetfighteru:

nádobky na kapaliny a řídítka - RIZOMA

npojkové prasátko - MPL

tank pad - DUCATI PERFORMANCE

miniblinkry

zrcátka - Barracuda

lakovaná přední vydle

kryt sedla

zadní karbonový blatník - DUCATI 1098

karbonový kryt svodu - Ducati 999

držák SPZ - DUCATI PERFORMANCE

páčky - DUCATI PERFORMANCE

kryt chladiče horní a spodní- EVOTECH

zadní led světlo s integrovanými blinkry

power commander V - DYNOJET

přední kolečko se 14 zuby

vzduchový filtr - KN

titanové výfuky a svody na zakázku - RP Tuning

zlatý přítlačák - CNC Racing

černé pružiny spojky - CNC Racing

p1013613

-brzda-    (2012)